قدرتمندترین وبلاگ دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود Flash Decompiler Trillix v5.2 استخراج محتویات فایل های SWF

 

دانلود Flash Decompiler Trillix  استخراج محتویات فایل های SWF



فایل های Swf که امروزه بسیار رایج هستند و در اکثر سایت هایی که در آن ها فلش گنجانده شده وجود دارد به دلایل مختلف امکان ویرایش نداشته و نمی توان آن ها را ویرایش کرد ؛ البته با ترفندهای خاصی این امکان فراهم می شود ولی با استفاده از نرم افزارهایی مانند Adobe Flash این امکان وجود ندارد. به منظور ویرایش و تغییر در فایل های فلش SWF می بایست از نرم افزارهایی مانند Flash Decompiler Trillix بهره برد که می تواند با استخراج محتویات فایل های فلش امکان ویرایش را در آن ها فراهم کند. عملکرد این ابزار فوق العاده آسان است ؛ پس از بازکردن فایل فلش آن را به فرمت FLV تبدیل می کند که به راحتی در نرم افزارهای مثل ادوبی فلش امکان ویرایش آن ها وجود دارد. این تبدیل شامل تمامی اجزای موجود در فایل Swf خواهد شد.
متن ها ، تصاویر ، موزیک ها ، فیلم ها ، اشکال و به طور کلی هرآنچه به عنوان یک Object در فلش گنجانده شده پس از تبدیل به راحتی امکان تغییر دارند و به همین دلیل هم می توان تمامی فلش های موجود در اینترنت را به آسانی تغییر داد و با سلیقه شخصی آماده سازی کرد. سازگاری با محصولات مختلف ادوبی برای ویرایش فلش ها یکی از قابلیت های مهم Flash Decompiler Trillix محسوب می شود. کار با این ابزار بسیار آسان است ؛ کمی سلیقه و دقت لازم است تا فایل های فلش مورد پسند خود را پس از دانلود مورد ویرایش قرار دهید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Flash Decompiler Trillix v5.2.1160:
- تبدیل فرمت SWF به FLV
- سازگاری با محصولات ادوبی برای ویرایش
- استخراج تمامی Object های موجود پس از تبدیل
- عدم افت کیفیت پس از تبدیل
- سازگاری با Action Script 3.0
- واسط کاربری جذاب و استفاده فوق العاده آسان از نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
 



 طريقه فعالسازي : 
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فايلها را از حالت فشرده شده خارج نماييد.
- در مرحله آخر مي بايستي تيك مربوط به اجراي برنامه را برداشته تا برنامه اجرا نگردد.
- در صورتي كه برنامه به صورت خودكار اجرا شد. از محيط نرم افزار خارج شويد، لازم به ذكر است در برخي از برنامه ها نرم افزار مورد نظر به صورت كامل بسته نشده و آيكون آن در نوار وظيفه شما نمايان مي شود و شما مي بايستي با کليک راست كردن بر روي آيکون برنامه و انتخاب گزينه ي Exit يا Quit برنامه را از حالت اجرا خارج نماييد.

.: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: یک شنبه 17 مهر 1390برچسب:,
  • دانلود A4DeskPro Flash Website Builder v5.80 طراح سایت های فلش

     

    دانلود A4DeskPro Flash Website Builder طراح سایت های فلش

    طراحی یک سایت فلش کار بسیار دشواری است مخصوصا که کاربر بخواهد با اسکریپت نویسی بسیاری از گزینه ها را طراحی نمود. برای کاربرانی که سطح علمی شان در حد معمول و حتی رو به بالا هم هست کار طراحی چینن وب سایت هایی بسیار دشوار می باشد ولی گاهی می توان با یک سری از نرم افزارها که برای چنین طراحی هایی ارائه شده اند حتی کاربران مبتدی را هم به آماده سازی یک سایت فلش ترغیب نمود. A4DeskPro Flash Website Builder یکی از همین نرم افزارهای طراحی است که به راحتی می توان بدون هیچ گونه کدنویسی خاصی اما با کمی دقت و سلیقه کامل ترین سایت های فلش را طراحی نمود.
    به راحتی می توان انیمیشن های فلش را طراحی کرد و برروی صفحات وب پیاده نمود ؛ همه گزینه های مورد نیاز برای طراحی یک سایت فلش در این ابزار گنجانده شده است البته نه فقط سایت های فلش بلکه می توان چیزی شبیه به اتوران ها یا حتی اسلایدشوهای فلش را هم با این محصول طراحی کرد. استفاده از انواع Object ها در طراحی ، سازگاری با فرمت های مختلف ، سازگاری با استانداردها ، امکان طراحی گالری عکس به صورت فلش ، استفاده از موزیک ها در طراحی ، ساخت بخشی از یک سایت به صورت فلش مانند منو ها و بسیاری گزینه های دیگر که نرم افزار A4DeskPro Flash Website Builder برای کاربران آماده کرده است ؛ اما همه این گزینه ها را که کنار گذاریم عدم نیاز به کد نویسی مهم ترین خصوصیت این نرم افزار محسوب می شود که برای همه کاربران سهولت طراحی را به دنبال خواهد داشت.

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: یک شنبه 17 مهر 1390برچسب:,
  • دانلود نرم افزار طراحی تصاویر فلش All into One Flash Mixer 3.9

    دانلود نرم افزار طراحی تصاویر فلش All into One Flash Mixer 3.9


     

    avanbs
    احتمالا شما نیز فایل های فلش را دیده اید.تا به حال با خود فکر کرده اید که چرا بعضی از افراد به جای استفاده از تصاویر متحرک GIF از فلش استفاده میکنند؟تصاویر فلش از این جهت طرفدار دارد که میتوان با فریم ها روان تر کار کرد و تصاویر حرفه ای تری را ساخت.این نسخه از نرم افزار که در میهن دانلود قصد داریم به شما معرفی کنیم به وسیله ان میتوانید به راحتی فایل های فلش طراحی کنید.کافیست چند عکس وارد کنید تا با هم ادغام شوند و تصویر نهایی فلش خود را بیرون بیاورید.شما با این برنامه میتوانید مواردی نظیر: ویرایش،چرخاندن،تغییر سایز و جابه جا کردن تصاویر را انجام دهید.همچنین میتوانید عکس یا موسیقی برای زمینه کار خود قرار دهید و یا اینکه جدول زمانی تعریف کنید.
    براي دانلود نرم افزار و مشاهده توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد...
     

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: یک شنبه 17 مهر 1390برچسب:برچسب:,
  • دانلود نرم افزار ساخت اسلایدشو AnvSoft Photo Flash Maker Platinum 5.39

    دانلود نرم افزار ساخت اسلایدشو AnvSoft Photo Flash Maker Platinum 5.39


     
    دانلود نرم افزار ساخت اسلایدشو AnvSoft Photo Flash Maker Platinum 5.35 Portable

     
    از جمله نرم افزارهایی که همیشه مورد توجه کاربران بوده اند ، نرم افزارهایی هستند که بهترین امکانات را در اختیار کاربران قرار می دهند تا با کم ترین دانش و پیش زمینه قبلی ، بتوانند از خلاقیت خود استفاده نمایند. AnvSoft Photo Flash Maker یکی از این نرم افزارها است. این نرم افزار هرآنچه نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد تا با عکس ها ، آهنگ ها و فایل های ویدیویی خود به سادگی هرچه تمام تر یک اسلایدشوی زیبا (فلش) طراحی کنید. در انجام این کار و همچنین در استفاده از عکس ها و فایل های صوتی و تصویری محدودیتی نخواهید داشت چراکه نرم افزار از طیف وسیعی از فرمت های فایل پشتیبانی می کند. در نهایت نیز می توانید خروجی کار خود را به صورت فلش ذخیره کنید و در رایانه تماشا کنید ، با دوستان خود به اشتراک بگذارید و یا آن را برروی دیسک ذخیره کنید و در دستگاه های پخش مختلف از آن استفاده کنید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
    برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: یک شنبه 17 مهر 1390برچسب:,
  • دانلود نرم افزار Adobe Flash Player v11.0.1.152

    دانلود نرم افزار Adobe Flash Player v11.0.1.152

    دانلود نرم افزار Adobe Flash Player v11.0.1.152 Final
    | دانلود رایگان نرم افزار فلش پلیر برای مرورگرهای فایرفاکس و اینترنت اکسپلورر و ویندوز |
     
    قطعآ در هنگام گشت و گذار در اینترنت با سایت هایی مواجه شده اید که بخشی از آنها توسط مرورگر ویندوز نمایش داده نمی شود. در پست امروز وب سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که به صورت کامل این مشکل را بر طرف میسازد. نرم افزار Adobe Flash Player به شما کمک می کند تا تمامی فایل های فلشی را که در صفحات وب سایت ها قرار دارد مشاهده کنید. همچنین برای مشاهده کلیپ های آنلاین از سایتی مانند یوتوب باید این پلاگین بر روی مرورگرتان نصب شده باشد و حتی بدون این پلاگین امکان انجام باری های فلش در سایت های بازی های آنلاین وجود ندارد. علاوه بر پلاگین فلش پلیر برای مرورگرها، نسخه ی دیگری از آنرا جهت اجرای فایل های فلش در ویندوز را نیز برایتان آماده کرده ایم.
    جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : حسن
  • تاریخ: یک شنبه 17 مهر 1390برچسب:,
  • صفحه قبل 1 صفحه بعد


    secret70

    حسن

    secret70

    http://secret70.loxblog.com

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود

    دانلود Flash Decompiler Trillix v5.2 استخراج محتویات فایل های SWF

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود

    به وبلاگ من خوش آمدید

    قدرتمندترین وبلاگ دانلود